lørdag den 3. marts 2012

neglelak med glimmer

fandt et billede af en  som havde taget sort neglelak med noget glimmer ude i enden, så tænkte at jeg ville prøve at lave det. 

billederne er ret dårlige, da de er taget med mit webcam(: 

det jeg brugte: Sort neglelak, gennemsigtig neglelak og sølv glimmer. 


først tog jeg den sorte neglelak på, på alle fingrene. 


derefter lagde jeg den gennemsigtige neglelak ude i siden af neglen og dupede glimmeren(staves?) på neglen mens den gennemsigtige neglelak var våd. og til sidst lagde jeg den gennemsigtige neglelak ud over hele neglen for at glimmeren ikke skulle falde af. 

4 kommentarer:

  1. Fed neglelak! :-)

    Kram Najaolesen.blogspot.com

    Tag et smut forbi?

    SvarSlet
  2. super fedt. det ser virkelig godt ud.
    Virkelig fin og interessant blog, du har :)
    Kigger med nu - måske vi kan følges.

    Vi ses på

    http://www.camillaoe.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Mange tak! ;D
    kigger på din med det samme(:

    SvarSlet