lørdag den 17. marts 2012

Konfirmation (:

Okay, nu har jeg set at nogle at mine veninder har skrevet, eller ihvertfald nævn deres konfirmation på deres blog, så tænkte at jeg også ville skrive lidt om min konfirmation, som er den 20 maj i år (: 

Jeg glæder mig vildt, og snakker rigtig meget om den sammen med min mor. Vi har valgt at min skal være med 50'er tema, så det HELE skal være i bedste 50'er stil (: og da der ville være meget svært at finde en 50'er kjole, har vi tænkt os selv at sy den, eller min mor kommer til at sy den, og mit hår skal være sat op. skoene, er det eneste som er købt, dem lægger der også billeder af her på bloggen. 
min kjole kommer forhåbentlig til at ligne nogenlunde den på billedet her under (: 


Som mit hår skal sidde. 
de sko som jeg har købt (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar