lørdag den 3. marts 2012

Blog Award! ;D




Jeg har fået en Blog Award af min smukke veninde Julie<3




Der er nogle krav man skal opfylde når man får en award:
1. linke til den, man har modtaget den af (og indsætte et Awardbillede)
2. Give den videre til 5 andre bloggere (det skal ikke være dem man synes er bedst, men bare 5 af dem man læser). 
3. Svare på 5 spørgsmål

5 Spørgsmål

1. Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Det var mange fra min skole som gjorde det, og så en dag da jeg var sammen med en veninde(Line) tænkte vi, "Nu skal vi også ha en blog!" så det var egentlig sådan det startede(:

2. Hvilke blogs følger jeg?
private blogs.

3. Yndlings farve?
Ehm, ved det ikk helt, tyrkisblå ;)

4. Yndlings film?
Titanic, og Grease.

5. Hvilke lande jeg drømmer om at besøge og hvorfor?
hmm, Hawaii og Tailand.


De 5 jeg har givet en Blog Award: 

2 kommentarer:

  1. Fin blog du har dig!
    Kig gerne forbi http://mervetekmen.blogspot.com/

    SvarSlet