lørdag den 22. oktober 2011

Hyggelig aften i Gimle

Så er jeg kommet hjem fra Gimle. Det var vildt hyggeligt! vi kom klokken 4, og så lavede vi mad til klokken var halv 9 tror jeg. Xenia og jeg vaskede op. Tror aldrig  jeg har været i et køkken og hjulpet til hvor det var så hyggeligt! ;D Så kom der en mand og skulle synge og spille, fuck det lød underligt, han stod og danskede på sådan en vildt underlig måde! og så spillede han på sådan en banjo ting, og så havde han sådan noget grøndlænder tøj på hvis i har set sådan noget?
Xenia skulle tidligt hjem, men da hun var taget hjem var jeg sammen med Anna(det er Xenias lille søster) det var meget hyggeligt, vi "legede" med en lille pige som hedder Teah. Senere på aftenen kom der en dame fra Færøerne og sang, det lød meget godt.
- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar