søndag den 9. oktober 2011

HØJSKOLE!

Jaaaaa! så er det imorgen jeg skal på højskole sammen med Cille (: glæder mig sygt meget :D har ikk pakket endnu men tror jeg vil gøre det om lidt.. nu venter jeg bare på at Cille skal komme (; 


Er lige kommet hjem fra kirke, er du gal det var kedeligt idag.. faldt i søvn under præstens predgen(staves?) og så snakkede han bare mega lang tid, den eneste grund til at vi tog den kirke fra starten af var at jeg har fået afvide af min storebror at præstens kone selv laver de der kikse ting, men så var det ikke engang den præst som skulle ha været der, for han holder fri idag så det var en præst fra Sejerø.. tror bare jeg holder mig til den kirke jeg normalt er i.. Nå i må ellers have en dejlig søndag ;D 
Knus julie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar