mandag den 17. oktober 2011

Fucking nederen..

Sidder her i min seng og sveder som en gris, lyder lidt klamt(er det også) men det er altså virkelig varmt! og jeg keder mig virkelig meget, overvejer lidt at sætte en film på.. jeg sidder og skriver med mads som går i min klasse, han sidder bare og ævler om hvor nederen har er her ude på landet og alt bare er noget lort, menneskerne her ude er nederen, stedet er nederen, skolen er nederen, han vil bare gerne flytte til København igen.. jaja... her er altså fint nok!
 nå men jeg skulle faktisk ha været i København imorgen(som faktisk er idag, for klokken er over 12, den er faktisk 2) men kunne ikk komme med aligevel for skal til solo sang. vi skulle ellers ha været i biffen, og i svømmehallen og ud og ose på strøget.. lyder hyggeligt, ville faktisk også gerne ha været med... Så Titanic igår.. elsker den film! den er virkelig bare mega god, og så får den en til at tænke på hvor irriterende det er at man ikk også lige kan stige om bord på en båd eller et eller andet, andet random shit hvor man lige møde den store kærlighed, og man bliver kærester og man elsker hinanden og, og, og.. kærlighed mig i røven....
nå nu vil jeg sidde og svede og tænke på hvor nederen det meste er lige nu..
undskyld, for et meget negativt indlæg, håber i bærer over med mig hehe havde bare lige brug for at fortælle nogle hvordan jeg havde det :p
knus Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar