søndag den 13. november 2011

søndag :/

jeg hader søndag, behøver jeg sige mere?
- okay, der er faktisk ikk det værste, det er bare tanken om at det er mandag imorgen.. sidder nu er overvejer en masse måder jeg kan blive syg på, altså jeg var ude og soppe(staves?) i onsdags og rendte rundt i bare ben, ingen sko og bare arme, blev ikk syg :( det er mest af alt fordi jeg ikk gider have bevæge i skolen, fordi vi har sådan nogle militær øvelser, og det er altså mega hårdt og bare ikk sjovt! imorgen skal vi så ud og løbe 3 km, og hvis vi stopper eller noget skal vi lave 10 armbøjninger eller noget i den stil.. :( og det er overhovedet ikk sjovt! slet slet sleeeeet ikk! seriøst, hjælp mig lige med at finde på en hurtig måde at blive syg på, på en aften. kan man overhovedet det? hmm, vil prøve. har lige nogle timer før jeg skal i seng, jeg kunne prøve at gå undefor i undertøj? ej, måske bare en bluse og et par strømpebukser? kan man blive syg af det?
- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar