mandag den 7. november 2011

(:

Er lige kommet hjem fra at ha været ude og løbe. ca. 2 km. så har jeg øver mig på at lave tøse armbøjninger, kunne faktisk lave 4 i træk! wuhu! ny rekord. så holdte jeg en pause på 2 sek. og så lavede jeg de sidste 4.. lavede 10 mavebøjninger og nogle benløft ting, hehe ;D så nu har jeg god samvittighed igen efter weekenden!
og nu sidder jeg så bare og høre Beyoncé og tager mig sammen til at snuppe et bad.
I korges var vi på firhøj hvor vi hørte et band som hedder Jordans Drive, det var sådan noget 60 musik og så havde de noget tøj på som passede til tiden, de var mega gode(syntes jeg) men hvis du spørger de fleste af de andre var de dårlige.. Vi har også emne uge på skolen, jeg er på et hold som hedder krop og motion, det er altså mega steneren.. vi skulle vejes og måles, men jeg nægtede at blive vejet.
god mandag!
-Julie (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar